Пицария Уго


Спонтанното излизане вечер след работа, непременно води до необходимост от място за хапване. Въпреки, че излизанията са обикновено в центъра на София, вариантите за храна не са чак толкова много. След кратко чудене решихме да се насочим към пицария Уго, която се намира в една от пресечките на площад Славейков (ул. Гладстон). Предполагах, че след като това се води една от добрите вериги в града, ще може да се заложи на качество и количество. Но уви, действителността се оказа друга.

Още при влизането ми направи впечатление, че светлината в заведението е кът – явно това е част от политиката им за свиване на разходите или са съпричастни към глобалното затопляне. В тази връзка се оказа, че имаш два варианта за маса – или гадна „луна“ ти виси над главата и те кара да се чустваш като къртица на дневна светлина, или ти е необходимо фенерче, за да си прочетеш менюто. Е, избрах вариант едно, тъй като все пак не носех прожектор със себе си.

Забързана сервитьорка взе поръчката, която се изразяваше в „голяма“ пица от 600 гр. и две напитки. Дотук добре, ще хапнем и пийнем, а няма и да ни тормози цигарен дим, тъй като на втория етаж не се пуши – кеф! Гладът напираше в очакване на гооолямата пица. И тя дойде, във вид на има-няма 35см чиния, леко сурова и с тежина не повече от 450-500 грама. Запазих самообладание да не се скарам със сервитьорката, тъй като ми мина през ума, че може и да е станала грешка. Но не, грешка нямаше! Това бе голямата пица, особено съдейки по вида на малката пица на съседната маса. То бива-бива подигравка с хората, ама чак пък толкова не бива. Да не съм работил по заведения и да не съм ял пици на други места добре, ама това тук си беше живо цакане на потребителя, който дава едни пари за буквално л*йно. Поне няколко пъти месечно хапвам и от Дон Домат, където цената на голямата пица е същата, но понятието „голяма пица“ има поне 10 см. повече спрямо това, което се наложи да ям в тази тъмна дупка.

За капак накрая ми казаха, че не мога да си платя и с карта. Иначе голямата верига, претендираща с добро меню и обслужване, не предлага безкасови плащания във град, в който дори кварталните магазини почнаха да предлагат такава възможност.  И въпреки, че съм бил и в други заведения от веригата, където положението е било по-добре, от тук нататък ще правя всичко възможно нито аз, нито някой познат да стъпи в някоя от пицариите Уго.

6 Коментари

Filed under Ежедневие

6 responses to “Пицария Уго

  1. Добре, че в Пловдив няма такава пицария или поне не знам да има :))))

  2. Ти па какво специално внимание й отдели все едно досега никога не си стъпвал там.

    • Ами, точно в тази май не съм стъпвал. Освен това идеята за споделянето е и други хора да не стъпват там 😉

  3. Nikola

    Споделям мнението ти напълно. И аз съм безкрайно разочарована от Уго!! Порциите не отговарят на това, което пише в менюто, наистина е затъмнено, а на мен ми прави впечатление, че сервитьорките са мнооого неучтиви.

  4. elena

    Не мога да повярвам!!!Ако кухнята и интериора на Уго не ви харесват,какво всъщност харесвате???

Вашият коментар

