Продължението на сагата с КАТ


Мина месец, така че дойде времето да си върна талона. Чинно станах рано и 7,30 бях пред КАТ София, където вече имаше опашка дълга над 15 метра! Тия хора не спят ли? Оказа се, че по-голямата част са или за подаване на заявление за книжка, или за взимане на такава, така че това ме успокои (никак не завиждам на тези, които сега подменят документи). След кратко чакане се появи обичайният гръмогласен чичко милиционер, който се провикна като една автоматична машина: „Първо да влезнат тези с актовете и наказателните постановления“. Този човек гаранция излиза всеки ден с един и същи реперторар и пуска латерната в действие, предходния път пак беше по същата схема. Ама какво призвание, а – първо тези с актовете? Ама как няма да сме първи, че нали парички ще се дават! След кратка вътрешна опашка, вече държиш номерче с реда си в ръка и сядаш в импровизирания „театър“, загледан задълбочено във електронното табло.

Съжалявам за лошото качество на снимките, но са от GSM:

Почти хипнотизиран от цифрите идва твоя ред, в моя случай 22 номер. При това число успях да мина за 30 минути, което не е толкова зле.

Заставайки на гишето, отсреща ми се усмихна млада госпожица(!), която ме помоли за документите. Направо да не повярваш на очите си, защото разгледах останалите гишета и млад човек не видях. Даде ми една постановлението и ме прати на касата да си платя 50-те лева глоба, след което да се върна и да си взема талона.

Самото постановление е написано доста хаотично на стара принтерна хартия тип „пишеща машина“. Първо е описано нарушението, после глобата, след това отнемането на точките и накрая колко точки ти остават. При отнети 8 точки ми е много интересно как  отново ми остават 39, това така и не разбрах. Ама нищо, другия път (искрено се надявам да няма такъв) като ми напишат по-малко, ще взема да им покажа техния документ, да видим тогава кой е прав и кой е крив за точките 🙂  Също така се оказа, че вече не подменяли талоните. При въпрос защо ми връщат стария талон, те ме изгледаха с насмешка, все едно всеки ден вися в КАТ, за да знам кога са отменили тази подмяна.

И така, олекнал с 50лв. и 8 точки, си тръгнах с талон в ръка и усмивка на уста, породена от поредния сблъсък с бюрокрацията.

Вашият коментар

Filed under Ежедневие

Вашият коментар

